Let's Celebrate Spring With a Giveaway!

89

Posted on : 02:03 | In :

Sorry dat het zo lang geduurd heeft om deze giveaway online te zetten. Het is zo hectisch hier nu dat ik er gewoon niet eerder aan toe ben gekomen.

Sorry it took so long to post this giveaway. It's so hectic here I just didn't find the time to get to it earlier.



Winter is absoluut mijn favoriete seizoen maar de lente komt daar al snel achteraan. Ik houd vooral van de dagen als de sneeuwklokjes door de sneeuw breken en de bomen bloesem beginnen te krijgen. Het is nog steeds koud maar je voelt dat de zonnestralen sterker worden en je gezicht verwarmen. Ik zou prima kunnen leven met 8 maanden winter en 4 maanden lente!

Ik weet dat niet iedereen dit met me eens is maar ik weet zeker dat we allemaal blij zijn dat de lente er bijna is dus om dat te vieren en om jullie allemaal te bedanken voor het volgen van mijn blog wil ik een giveaway houden. Dit kan je winnen:

Winter is my all-time favourite season but spring is a close second. I love the days when snowdrops are coming up out of the snow and trees start to blossom. It's still cold, but you can feel the sun is gaining strength and is starting to warm your face. I could live with 8 months of winter and four months of spring!

I know not everyone feels this way but I'm sure we are all glad that spring is almost here so to celebrate this and to thank you all for following my blog I wanted to do a giveaway. This is what you can win:


China Glaze Light As Air and China Glaze Grape Pop from the Up&Away Collection




Konad plate M64 (One of my favourites. I love the paisley design!)




Konad Double Sided Stamper and Scraper


De regels:

Ik houd niet van al die uitgebreide inschrijfopties die iedereen tegenwoordig lijkt te doen dus ik houd het simpel.

1. Je moet mijn blog volgen! dit is een entry waard. Vertel me alsjeblieft in je post hoe je The Dutch Nail Blog volgt.

2. Om een extra entry te verdienen kan je iemand vertellen over deze giveaway. Ik ben niet kieskeurig over hoe je dit doet! Blog erover, tweet erover (@DutchNailBlog), post het op hyves of facebook, hang een briefje in je lokale supermarkt (als je dit doet maak dan alsjeblieft een foto. Dat lijkt me een geweldig gezicht! lol), post of een forum of message board (controleer alsjeblieft eerst of de giveaway niet al genoemd is, ik wil niet alle nagelforums spammen!), etc.

Je kan dus in totaal twee entries verdienen.

De giveaway eindigt om middernacht op 21 Maart lokale tijd. (GMT+1)

Deze giveaway is gesponsord door de geweldige mensen van Enchantra en is alleen open voor Europese volgers van The Dutch Nail Blog.
Sorry aan mijn lezers van elders maar ik maak het goed met jullie met mijn tweede giveaway!

Edit: Denk er alsjeblieft aan om je emailadres in je comment te zetten of in te loggen op het comment systeem met een bestaande account (google, blogger, twitter) waarin je emailadres staat zodat ik contact met je op kan nemen als je gewonnen hebt!


The rules:

I don't like the elaborate entry options everyone seems to do right now so I'm keeping it simple. 1. You have to be a follower! This will earn you one entry. Please tell me how you are following The Dutch Nail Blog in your entry.

2. To earn one extra entry you can tell someone about this giveaway. I'm not picky on how you do this! Blog about it, tweet about it (@DutchNailBlog), post on facebook, hang a note in your local supermarket (if you do, please post a pic. I'd love to see that! lol), post on a forum or message board about it (please check if the giveaway hasn't been mentioned there before, I don't want to spam every nail board out there!), etc.


So you can get a total of two entries.


Contest ends March 21st at midnight local time. (GMT+1)


This giveaway has been sponsored by the wonderful people of Enchantra and is open to European followers only.
Sorry to my followers from elsewhere but I'll make it up to you with my next giveaway!

Edit: Please remember to include your email address in your comment or login to the comment system with an existing account (google, blogger, twitter etc.) that includes your email address so I can contact you if you win!

Comments (89)

I'm a follower through blogger! This is a great giveaway, thanks!

nailsnailsetc@googlemail.com

Uh cool giveaway :D I lost my scraper for my konad and I only have the start plates so could def. use this :D I am a follower through google connect :D blog@rijah.dk :D

Hi! I follow you on my Google reader, and I just tweeted about your giveaway :) http://twitter.com/skgoh/status/10124366490 Thanks! My email is sheri dot goh at gmail.com.

Ik volg je met Google Friend Connect en twitter (als ArtsyImage). Ik heb je giveaway dan ook op twitter gezet, als een RT :)

It's me Pink Sith! I follow you on the blog and I retweeted your announcement. What a lovely giveaway!

Hoi MiMu!
Ik lees je blog al een tijdje, maar tegenwoordig doe ik dat via Google Reader zodat ik geen entry hoef te missen. Je bent een van mijn favo bloggers omdat je zulke mooie nagels hebt :D en niet heel je blog vol plempt met swatches van kleuren maar ook echt iets inhoudelijks toevoegt!
Leuke give away *O*

http://twitter.com/Renchanz/status/10125193666
And I'm a subscriber of your blog, so that makes for two entries right?
<3 Great giveaway.

Woops, I had to post this link:
http://twitter.com/Renchanz/status/10125293850

That's right, that makes two entries. Thanks for entering! :)

Ah dankje!

Hi!! Ik volg je blog via een nail-bookmarkmap waar ik een stuk of 10 sites heb gebookmark en bijna elke dag wel gluur bij de blogs. Ik heb je via mijn facebook gepromoot :) Ik vind het fijne regels die je opgesteld hebt, dat je niet persé een 'geregistreerde' follower moet zijn, iedereen kan gewoon meedoen nu.

Ik volg je met Google Friend Connect kan dat kloppen? Ik snap er nog niet zoveel van! >:o
Ik heb een post geplaatst op mijn blog : http://nail-licious.blogspot.com/2010/03/lets-celebrate-spring-with-giveaway.html

Veel plezier met je giveaway! Leuk idee! =)

Great give away! 8-)

I'm a follower, thenailfarm @ gmail.com

http://thenailfarm.blogspot.com/2010/03/great-give-away-from-dutch-nail-blog.html

http://twitter.com/TheNailFarm

Nice giveaway!
I'm a follower, i'm following you by google friend connect (Colour Victim)
And I tweeted about your giveaway! http://twitter.com/Colourvictim/status/10126250860

Have fun!

Email: colourvictim@gmail.com

Super leuke giveaway!

En ik heb het natuurlijk ook even op twitter gezet :)

Super giveaway! Ik doe graag mee, mijn email adres is mardegmob(at)gmail.com.
Ik volg je hier (willywonkawillwin.blogspot.com) en heb erover getwittert! http://twitter.com/golden_rainbows/status/10127569682

veel succes iedereen <3

Too bad, I won't have the balls to put an announce at my local supermarket. Ah ah!
Let's keep it simple: I'm a follower on here via blogspot (and I'm in Europe). :)

It's great to celebrate Spring. <3

blog.jellynat - gmaildotcom

I'm a follower of your lovely blog! E-mail is dwmpunt at gmail dot com

Hi Kirsten,

Nice giveaway you have!!! And Spring is an awesome reason to celebrate it with such a great idea!!
I'm a follower by blogspot.

I blogged about your giveaway over here: http://romikanails.blogspot.com/p/giveaways.html

Good luck with your giveaway!!! :)

And my emailadress is: romika1@hotmail.com

Sorry forgot to mention it.

I follow you (Just Lisa) and i have posted on my blog ;) http://bottleofpolish.wordpress.com

oh, and my email is justlisa89@gmail.com :)

I follow this blog! To contact me; http://twitter.com/MinteTea! 8-)

I just love the designs on that Konad plate, so cute! I would like to enter your giveaway, I'm a follower through google friend connect and my e-mail is andiegirl@gmail.com

I also tweeted about your giveaway, you can find it at my twitter account here: http://twitter.com/catcult

my email is peri [at] fok.nl, forgot to mention it :)

I follow you through Google Friend Connect. Thank you for having this giveaway!

asamiramirez (at) gmail.com

Ik volg nu ook :-D

I follow you through Google Friend Connect and I tweeted about this.
My e-mail is; xplasticheart@hotmail.com

oeh! leuke giveaway! die plate is geweldig, heb m nog niet ;)
ik volg via google friend connect en heb op mijn hyves in mijn WWW iets gezet erover.
http://yougotitlikethat.hyves.nl/whowhatwhere/
mijn emailadres is noor.vandijk@live.nl

Ik volg je via Bloglovin, Google Friend Connect & Twitter! :)
En leuke giveaway!

(stupid google isn't working!)
I am a follower with Google Friend (skulda.blackheart(at)gmail(.)com)
I posted about your giveaway on my blog!
http://skuldasclaws.blogspot.com/2010/03/work-friendly-polish.html

Hey great giveaway, i loveeee the up and away collection, i havent gotten a chance to get the polish though! so good luck with your giveaway !

im following you via google friend connect/ blogger POLISHED FIERCE.
and my email is bonjourdanielle@live.com

I'm following via RSS feeds!
http://twitter.com/Quinnrz/status/10161641718

rzrz{ymail}dot{com}

Hey! I'd like to enter the giveaway.
I'm a follower via Google Friend Connect and I retweeted about your giveaway.

Thanks for the opportunity!

amerseksasa at hotmail dot com

Ik volg via friend connect

manonpen@gmail.com

Hay,

Ik volg je via mijn feedreader [http://i49.tinypic.com/igcjdw.jpg]
& Ik heb een link naar je blog op twitter gezet. http://twitter.com/#search?q=lauriette91%20dutch%20nailblog
Mijn email adres is lauriette apenstaartje live punt nl

xx

Hello, following you via Twitter (@LostSaga) & RSS, that will make me one entry for this giveaway. Really nice choices of polishes, I like them both <3
& My mail is the Google account I'm posting with :)

Ik volg je via friend connect!

info @ nailoholic.com

Wat een ontzettend leuke giveaway!! Grape Pop is zooo pretty & ik hou van Konad :-D

Ik volg je via Bloglovin' & Twitter :-)

Ik ben er niet zo'n fan van om mijn emailadres op internet te zetten, dus je kunt mij evt. een DM op Twitter sturen.. Mocht ik winnen..... =-O 8-)

Great giveaway! Light As Air is so pretty :)

I'm following you via Blogger and my e-mail is showyournails[at]hotmail[dot]com

Hele mooie mani, I like!
en stoere fiets, veel plezier ermee.

What a great nail polish shades and Konad! I'd like toenter. I'm a follower via Google Friend Connect.

masa.mocnik.roner(at)gmail(dot)com

woooow die lakjes!!!

looooove them O:-) O:-)

freekedejonge@hotmail.com, ik volg je via blogger.com!!!

Leuke winactie! Ik heb Grape Pop al, en wat konad spulletjes. Dus ik laat deze aan mij voorbij gaan voor de dames die ze nog niet hebben.
Veel succes met je winactie in ieder geval :)

Nice.
Follower through bloglines.
Tweeted. :)
Susie

Ooooh a purple giveaway, you've made my day, thanks! :)
I'm a follower and my email is moncoinamoua(at)hotmail(dot)com

I don't have either of the China Glaze purples and I love them both! I'd also love to have the double sided scraper - that would be awesome for smaller designs! I am a follower :) BlogBabblingBrooke@gmail.com. Thanks for the awesome giveaway!! :-D

Hi great giveaway
I am e follower via google : Saori
My e-mail : saori.nail@gmail.com
Thanks for counting my entry
Bye

I'd love to enter! I'm a European follower and I also posted this to my giveaway page: http://cucumpear.blogspot.com/p/current-giveaways.html
cucumpear[at]gmail [dot]com

Wat een leuke giveaway! Ik volg je via Blogger.com. Mijn email adres is witoxicity8 at gmail dot com . Bedankt! :)

Too bad. I don't like the elaborate giveaways either. I like more be a follower and that's it.

Leuke winactie :) Ik volg je blog via bloglovin en mijn e-mailadres is peaceloveandmakeup@hotmail.com. Ook heb ik je winactie op mijn blog gezet: http://peaceloveandmakeup.web-log.nl/peace_love_and_makeup/2010/03/winactie-op-the.html

Echt super! Ik volg je blog via Google Friends, onder de naam Loyoya. Mijn email adres is loyoya@hotmail.com en ik heb over je give away geblogd: http://nails4stars.blogspot.com/2010/03/dutch-nail-blog-give-away.html

xxx

Ik ben ook een volger, email: sylviadevries222@gmail.com :)

I'm following you at twitter. Love your giveaway :D
nick is skopf (email: sussi@neglenymfer.dk)

sure I enter this one
I'm following (google) and my email is : mesvernisamoi@gmail.com

Following via google email is joycebulmeratsbcglobaldotnet

Wow what a great giveaway!
I'd like to enter!
I'm following via blogger.com
natialmada at yahoo dot it

I`m following with goggle, great giveaway and nice colors, i posted about your giveaway in my blog
http://frumusikapro.blogspot.com/2010/03/21-dutch-nails-lets-celebrate-spring.html
my email adress is: s.andreea2007@gmail.com .

Hi, I'm a google follower and you're on my blogroll and I mentioned the giveaway under: http://polishandbpal.blogspot.com/2010/03/lumene-night-party-oiset-juhlat-75.html
email is polishandbpal /at/ gmx dot de

I love those colors!
I follow your blog via google.
lauraarvonen@hotmail.com

Thanks for a great giveaway! :) I follow via Google friend connect, blanchissima [at] Yahoo [dot] com.

Bluh, ik had me nog niet eens ingeschreven zeg, en dat met die leuke prijsjes! o:
Ik volg je natuuuurlijk (: en ik heb over je getweet: http://twitter.com/TheLacquerFiles/status/10436614987

Ik volg je door elke dag op je blog te komen! Echt super Love It!
Heb ook een stukje geschreven over je giveaway op mijn blog www.beautyliciouss.wordpress.com en heb over je getweet http://twitter.com/myrthe_tje
Ga zo door :D xx

sorry email vergeten bij te zetten!
myrthe_tje@hotmail.com

volg je nu ook via googlefriends :-D

Hi: I am a follower, posted your web site on my Face book profile page here: http://www.facebook.com/group.php?gid=52796701443&v=info#!/McHuggs?ref=profile plus RT@TheLacquerFiles: Giveaway @DutchNailBlog on my Tweeter home page here: http://twitter.com/floating_man 8-) my email is g stam as at a ol dot com

Would love to win China Glaze polishes.

(((Love The Dutch Nail Blog...))))

Mc Huggs :)

Helllo!
Great giveaway!
I'm a follower via blogger.com and would love to entry.
natialmada at yahoo dot it
thanks

Leuke winactie!!
Ik volg je met mijn blogspot account: Nail-gloss

mandy-moerkerk@hetnet.nl <

Bedankt!
rositapardo@hotmail.com
Groetjes!

Enter me please :) I'm a follower of course!

sweetglamprincess@gmail.com

Hello!

I am a follower of your blog via Google Friend Connect :)

I blogged about your giveaway here: http://camynails.blogspot.com/2010/03/celebrating-spring-giveaway-on-dutch.html

Hallo,

Ik heb sinds vandaag je site ontdekt! :-D ik wist niet dat er meer mensen zo dol waren op nagellak en alles wat daar bij hoor =-O

Ik wil graag meedoen met de winactie, al heb ik geen flauw idee hoe dit allemaal in zijn werk gaat!

Ga zo door met je site, i love it!

Laura
lauravanderbijl@hotmail.com

Wauw, wat een geweldige site!
Ik zou deze dingen erg graag willen winnen, want ik heb net een nieuwe blog en zou er graag wat swatches van willen maken!

Ik heb over je blog verteld op mijn blog, dus dat is mijn tweede entry.

reneequekel@hotmail.com

sorry, ik ben vergeten te vertellen dat ik je blog volg via Google Friend Connect!
Keep up the good work!

wat een gave giveaway, ben compleet CG en KONAD fan, dussehm :D ik doe mee!
Ik volg je blog een tijdje, ben ook een enorme nagellakfreak, hihi :D altijd leuk om te weten dat ik niet de enige ben. Al lijkt het in mijn directe omgeving wèl zo te zijn. Lang leve internet.

:D ik heb over je blog/giveaway verteld op mijn site. www.beautyfreak.nl ;)
artikel komt morgen online.
liefs, Esther

loving the giveaways and the new layout!! Looks great!

I'm following through google friend connect. my email add is phreshmentality@gmail.com

What a nice giveaway! I'm a follower via blogspot and my email is meikkileikkeja[at]hotmail.com

I follow via my GMail address but here's another e-mail in case that one doesn't work: extemter [at] hotmail [dot] com

follower peripatetic33
peripatetic 33 at hot mail dot com
enter me please and thank you

Hey
I am follower via google friend connect (Mary) :)
mail: fantar03@hotmail.com

HI im a follower via google friend contact
my email rdhir1305@googlemail.com

Hey
I am follower Mary
mail: fantar03@hotmail.com

thanks for the giveaway, I'm a follower!

blogged (scroll down):
http://sugarrosies.blogspot.com/2010/03/weekly-giveaway-links-wk-2.html

Hi! I'm a new follower. I've been reading your past posts... and loving them!

Please, enter me in your giveaway. :)

My email is svlara(at)gmail(dot)com

Enter Me Please! ! :)
I am new follower via google friend !

my name ipeh
email me : ipehishere@gmail.com

i found ur blog randomly reading ppl blog :D

Ik ben een nieuwe volger, of nouja nieuw, ik ben een beetje een lurker! :D
Maar je site is tof, en ik zal wel even twitteren of op mn blog laten weten!
Mijn twitter: www.twitter.com/sweetcupcakeb

mijn email; sweetcupcakebeauty@hotmail.com O:-)

How lovely..!
I am a follower and I also facebooked it on to my friends! The purples are so pretty!

Thanx and happy springtime!

Een paar weken geleden was ik overal via via nagel/beauty/fahion site's aan het klikken en kwam zo op deze blog :). En sindsdien bij mijn bladwijzer 8-).

Ik zal hierover posen op mijn blogje :D
fashion-inthe-air.blogspot.com

email: diamantje_c [at] hotmail.com

Een reactie plaatsen