Comparison: Zoya Ciara vs Essence Hot Stuff

4

Posted on : 13:10 | In : , , , , ,

Ik was gisteravond wat nieuwe lakjes aan het swatchen en Zoya Ciara kwam me erg bekend voor. Dat bleek te kloppen want ze lijkt in het flesje erg op Essence Hot Stuff!

English: I was swatching some new polishes last night and Zoya Ciara looked very familiar. I was right because in the bottle she looks a lot like Essence Hot Stuff!

Zoya Ciara,Essence Hot Stuff,Comparison

Zoya Ciara op mijn middelvinger en pink. Essence Hot Stuff op wijsvinger en ringvinger. Beide zijn twee laagjes en beide hadden nog wel een laagje kunnen gebruiken tenzij je wat dikkere laagjes lakt dan ik.

English: Zoya Ciara on middle finger and pinkie. Essence on index and ring finger. Both are two coats and both could have used a third unless your coats are thicker than mine.

Zoya Ciara,Essence Hot Stuff,Comparison

Zoya Ciara,Essence Hot Stuff,Comparison


Zoya Ciara,Essence Hot Stuff,Comparison

Beide zijn berry kleurige paarsen maar Hot Stuff is lichter en warmer van kleur. Naast Ciara is ze bijna roze te noemen. Applicatie van beide was goed maar ik heb een voorkeur voor platte bredere kwastjes dus Essence scoort hier een puntje meer bij mij. Zoals je ziet zijn het geen dupes.


English: Both are berry toned purples but Hot Stuff is lighter and warmer. Next to Ciara she's almost pink. Application on both was good but I prefer flat, wider brushes so Essence scores one point extra for me. As you can see they are not dupes.

Happy painting!

Comments (4)

Leuke vergelijkking! Vind het beide mooie kleuren. En dat komt goed uit haha, want heb net vandaag dat essence lakje gekocht. Leuk om 'm zo al even te zien!
Complimenten voor je blog trouwens!

Dankje!

Oeh die hot stuff wil ik ook :)

Snel naar de Kruidvat dan! :)
Essence is in de aanbieding deze week.

Een reactie posten