I Got Tagged!

4

Posted on : 02:56


I ben getagged door de lieve Anna van The Nail Nerd. Joepie! Mijn eerste tag!
Ik houd normaal gesproken niet van tags maar dit is een korte en een mooie kans om jullie iets meer over mezelf te vertellen dus ik ben blij dat ik deze kan doen.

Ik moet jullie zeven willekeurige feitjes over mezelf vertellen dus hier zijn ze:

English: I got tagged by the very sweet Anna from The Nail Nerd. Yay! My first tag! I don't usually like tags but this is a short one and a chance to tell you a bit more about myself so I'm glad to do it. I'm supposed to tell you seven random facts about myself so here they are:

1. Ik ga aankomende april trouwens met mijn partner op de precieze datum dat we elkaar tien jaar geleden ontmoet hebben. We houden het klein maar onze families en beste vrienden zullen erbij zijn. De reden dat we deze datum gekozen hebben is niet zo romantisch als het lijkt. We hebben allebei de neiging om deze datum te vergeten en op deze manier hoeven we maar een datum te onthouden. lol

English: I'm getting married next April on the exact date I first met my partner ten years ago. We are keeping it small but both our families and our closest friends will be there. The reason we chose this date is not as romantic as it may seem. We both have a tendency to forget our anniversary so this way we only have to remember one date. lol

2. Ik heb twee honden: Bikkel en Anoek. Beide zijn schapendoezen. Bikkel is de zoon van een van de honden van mijn zus en Anoek hebben we gered bij een broodfokker waar zij als moederhond fungeerde. Ze was 4 toen we haar kregen en had toen al 7 nestjes gehad! Ze was bang voor alles en alledaagse dingen als gras, een televisie of een auto waren compleet nieuw voor haar doosbang voor mannen. We hebben wel eens een beetje spijt gehad dat we haar genomen hadden omdat ze zo moeilijk was maar 5 jaar en veel liefde en geduld later is ze een totaal andere hond! Je zou niet meer zeggen dat ze zo'n naar verleden heeft gehad.

English: I have two dogs: Bikkel and Anoek. Both are Dutch Sheepdogs. Bikkel is the son of one of my sisters dogs and we saved Anoek from a 'professional' breeder where she functioned as a breeder dog. She was 4 when we got her and she already had 7 nests! She was afraid of everything like grass, a television or a car and terrified of men. We did sometimes regret taking her in the past because she was so difficult but 5 years and a lot of love and patience later she a completely different dog! You wouldn't guess she had such a nasty background.

3. Ik woon in een heel erg klein huisje! De totale oppervlakte is ongeveer 50 m²!

English: I live in a very small house! Total living surface is about 50 m²!

4. Ik heb Bechterew, een vorm van reuma. Daarom draag ik de ringen die je op bijna iedere foto ziet. Eigenlijk zijn het een soort spalken die mijn gewrichten in het gareel houden en voorkomen dat ze te ver overstrekken of opzij buigen. Daarnaast zijn mijn rug en bekken deels vastgegroeid en andere grote gewrichten beschadigd. Het is kut maar het leven gaat door en je went eraan. Nagellak is mijn manier om mijn handen mooi te maken ondanks dat ik geen sierraden kan dragen en ik soms een hekel aan mijn handen heb omdat ze niet meewerken.

English: I have ankylosing spondylitis, a form of arthritis. This is why I wear the rings you can see in almost all of my pics. They actually are a kind of splints to keep my joints in check and to prevent them from over-stretching or bending sideways. Other than that part of my back and pelvis are joint together and other large joints are damaged. It sucks but life goes on and you learn to deal with it. Polish is my way of making my hands beautiful because I can't wear jewellery and I sometimes resent them for not playing nice.

5. Ik houd van koken! Ik ben altijd op zoek naar de beste ingrediënten en de mooiste recepten.
Mijn enige goede voornemen voor dit jaar is om me de komende maand meer te gaan verdiepen in de Japanse keuken. Mager, dus goed om de kerstkilootjes er weer af te krijgen en leuk omdat ik nog maar weinig Japanse gerechten in mijn repertoire heb.

English: I love to cook! I'm always looking for the best ingredients and the best recipes. My only resolution for this year is to dive into the Japanese kitchen this month. Lean, so good to get rid of that extra Christmas weight and fun because I don't have many Japanese dishes in my repertoire.

6. Mijn familie en vrienden weten niets van mijn blog! Ze vinden me al raar omdat ik zoveel nagellak heb ondanks dat ze geen idee hebben hoeveel het eigenlijk is en ik ga die afkeuring niet voeden door ze hierover te vertellen. Dit is mijn eigen wereldje en ik vind dat eigenlijk wel prettig zo.

English: My family and friends don't know about this blog! They already think I'm weird because I have so many polishes even though they have no idea how many I have exactly and I'm not going to feed the disapproval by telling them. This is my own little world and I kind of like it that way.

7. BB Couture heeft aangeboden om mij wat nagellakken te sturen voor een review! Mij! Yay! Ik ben nog helemaal niet bekend met dat merk op de swatches die ik online gezien heb na, dus ik ben erg blij dat ik ze kan gaan proberen binnenkort. Houd dus de blog in de gaten voor swatches!

English: BB Couture offered to send me some polishes for a review! Me! Yay! I'm not familiar with that brand other than the swatches I've seen online so I'm very excited to try them soon. Keep an eye on the blog for swatches!

En nu mag ik een paar mensen taggen dus ik tag de Nederlandse bloggers die ik ken en een aantal nog niet zo bekende nieuwe blogs:

English: And now I get to tag a couple of people so I tag the Dutch bloggers I know of and a couple of lesser known new blogs:

Thess from The Nail Farm.
Daph from Nailsswatches.
All seven wonderful ladies from Nagelmutsen.
cbh20b from Hello Konad.
Susie from Susie1955. (While you are there check out her bread recipes! Yum!)

Thanks for reading this looong post!

Comments (4)

I am SO jealous you're getting BB Couture to review! I just saw a few swatches of the Vampy Varnish colors and the For Men colors. I want them all lol

I may or may not have done a little dance around the living room when I got the email! ;)

Dan ook maar even hier reageren:
Wat leuk dat je (nu al!) die waardering krijgt! En lakjes om te reviewen!
Knap van je dat je zoveel persoonlijks op je blog zet. Ondanks dat niemand van je omgeving dit weet. En deelt. Het is alsof ik je beter heb leren kennen. Maar ondanks dat je mij niet kent.

Ga zo door!

Liefs Mascha.

Dankje!
Ik ben ook erg blij met de kans om die review te doen! Ik had zoiets zeker nog niet zo snel verwacht.

Een reactie posten