My Favourite Jeans

14

Posted on : 21:08 | In : , , , , , ,

H&M,Blue,Glitter,Shimmer

Dit is twee laagjes H&M My Favourite Jeans met een topcoat. Applicatie is prima en de dekking ook.
Normaal draag ik niet vaak dit soort glitterige shimmers maar ik vind haar wel erg mooi.

English: This is two coats of H&M My Favourite Jeans with a topcoat. Application was fine and so was the pigmentation.
I don't normally wear these kinds of glittery shimmery polishes but I do like her very much.

H&M,Blue,Glitter,Shimmer

Ik was erg benieuwd of ze mat op de OPI Suedes zou lijken dus ik heb China Glaze Matte Magic erbij gepakt. Het heeft er wel wat van maar toch haalt de shimmer het niet bij die van de suedes.

English: I was curious to see if she would look like the OPI suedes matte so I busted out China Glaze Matte Magic. It is similar but it still doesn't come close to the suedes.

H&M,Blue,Glitter,Shimmer,Matte


H&M,Blue,Glitter,Shimmer,Matte

With flash


H&M,Blue,Glitter,Shimmer,Matte

Without flash



H&M,Blue,Glitter,Shimmer,Matte

Bedankt voor het kijken!

English: Thanks for looking!

Comments (14)

I love this one! Never thought of wearing it matte though, I need to try that. Looks great!

Hele leuke kleur!
Kan je die eigenlijk wel krijgen in Nederland?
Of gewoon niet bij alle H&M's?

Hey vrouw, zal ik er je eentje opsturen!!

WOW this looks sooo different with a matte t/c! I think I like it better than the suedes, especially wallet-wise!

Oeh! Tempting...

Thanks! I think P2 Gorgeous will look great matte too. Was that one of the polishes I sent you?

Niet bij alle H&M's maar de grote moeten het wel hebben volgens mij. IceRozie heeft hem ook voor mij gehaald.
Ik geloof dat ze rond de 3-4 euro zijn?

It's the only reason I buy frosts. lol
They look great matte!

This is a gorgeous color!

I'm really happy with it! Especially the matte.

Oh, dat is goed te doen....
Had wel zoiets gelezen, maar is waarschijnlijk niet doorgedrongen.. LOL

Haa deze had ik gister ook bijna gelakt. Ze is zo mooi <3

Zeker, maar ik vind haar mat mooier! Ik houd niet zo van die glitterige frost lakjes.

Ik ga denk toch voor de shiny version, maar vind mat ook heel niet verkeerd :-)

Een reactie posten