Dusty Green Franken

17

Posted on : 11:30 | In : , ,


Dit is een van de eerste frankens die ik een tijdje geleden gemaakt heb. Helaas kan ik het recept niet geven want ze bestaat deels uit een mislukte franken die ik eerder gemaakt had en deels uit Wild&More nagellakjes.

English: This is one of the first frankens I made a while ago. Unfortunately I can't give you the recipe because part of it is a failed franken I made earlier and part Wild&More polishes.









Ik vind de kleur heel mooi maar applicatie was verschrikkelijk. Wild&More heeft mooie kleuren maar is niet de beste kwaliteit. Het was gewoon een streperige bende maar ik ga deze waarschijnlijk toch nog wel vaker dragen. ;)


English: I really like the colour but the application was horrible. Wild&More has great colours but not the best quality. It was just a streaky mess but I'll probably wear it again anyway. ;)

En nu nog wat andere zaken. Zoals je misschien is opgevallen heb ik de naam van mijn blog veranderd. Mijn naam was eigenlijk niet zo geschikt maar destijds kon ik niets beters verzinnen. Thess kwam met deze suggestie en ik ben er helemaal weg van dus bij deze. ;)

Verder ben ik een aantal keren getagd voor twee verschillende awards.


English: Now for some other stuff. As you may have noticed I changed my blog name. My name wasn't really very suitable but I couldn't think of anything better at the time. Thess suggested this and I loved it so there you go. ;)

I've also been tagged a couple of times for two different awards.



Sannan Salonki, Konadomania, Alizarine Claws, Daily Polish, Prim And Polished en Fashioned in Finland hebben me genomineerd voor de Best Blog Award. Om deze award te krijgen moet ik heb accepteren, de mensen noemen waar ik hem van gekregen heb en een aantal andere blogs nomineren. Helaas is elk blog dat ik ken al getagd voor deze Award dus ik kan niet echt nieuwe namen noemen. Ik nomineer dus iedereen die mee wil doen en deze award nog niet gekregen heeft!


English: Sannan Salonki, Konadomania, Alizarine Claws. Daily Polish, Prim And Polished and Fashioned in Finland nominated me for the Best Blog Award. To get this award I should accept it, mention who it came from and nominate a couple of other blogs. I really appreciate that you liked my blog enough to nominate me!
Unfortunately every blog I know has been tagged for this award so I can't really nominate any new ones so I nominate everyone who want's to play and didn't get this award yet!



Xibalba's Blog heeft me genomineerd voor de Beautiful Blogger Award. Deze heb ik al eerder gedaan maar ik kan jullie nog wel zeven random dingen over mezelf vertellen.

1. I ben verslaafd aan thee. Ik heb minimaal 40 verschillende soorten thee in mijn kastje zonder de smaakjesthee mee te tellen.
2. Ik verkies winter boven zomer en Finland, Zweden en Noorwegen boven de Caraïbische Eilanden.
3. Ik heb allemaal dezelfde sokken omdat ik er een hekel aan heb om ze uit te zoeken. Nu kan ik ze allemaal in een mand dumpen en er gewoon twee uit trekken die dan altijd matchen.
4. Ik heb een slijterij gerund en heb een grote collectie likeuren, whiskeys, vodka's en wijnen hoewel ik zelden drink.
5. Ik houd van koken en maak alles zelf.
6. Ik heb veel te veel apparaten en gereedschappen in mijn keuken.
7. Voor we onze eigen vaatwasser hadden pakten we de afwas wel eens in en namen we het mee naar mijn schoonouders om het daar in de vaatwasser te stoppen.

Omdat ik deze al eens gedaan heb nomineer ik ook nu niet een aantal bloggers maar weer iedereen die deze award nog niet gehad heeft en graag mee wil doen!


English: Xibalba's Blog nominated me for the Beautiful Blogger Award. I've actually done this tag before here, but I guess I could tell you seven more random things about me.

1. I am a tea addict. I have at least 40 different kinds of tea in my kitchen cabinet not counting flavoured teas.
2. I prefer winter over summer and Finland, Sweden, or Norway over the Caribbean!
3. All my socks are the same because I hate sorting them. This way I can dump them in the basket and just pull out two random socks and they will always match.
4. I used to run a liquor store and have a large collection of liquors, whiskeys, vodkas and wines but I rarely drink.
5. I love cooking and cook everything from scratch.
6. I have way to many kitchen appliances and utensils for my very small kitchen.
7. Before we got our own dishwasher we sometimes packed up our dirty dishes and went to my in laws to use theirs.

Because I've also done this one before I'm not nominating anyone in specific but everyone that want to play and doesn't have this award yet.


Dankjewel! Ik waardeer de steun en ik ben heel blij dat jullie mijn blog leuk vinden. Ik houd alleen helemaal niet van tags dus na deze twee ga ik een melding in mijn side bar zetten met de vraag me niet weer te taggen. Maar ik zal deze twee badges met trots dragen!

English: Thank you! I appreciate the support and I'm very glad you like my blog. But I don't really like tags so after these two I'm going to put a notice in my side bar to please not tag me again. I'll wear these badges with pride though!

Comments (17)

Ah nou je wordt wel gewaardeerd inderdaad :P
Dat van die sokken doe ik ook, briljant.

You made a gorgeous franken! =)

Thanks! :)

Daar ben ik ook heel blij mee! Dankjewel voor de award. :)
Die sokkentruc is echt geweldig! Ik rol ze niet eens meer in elkaar, gewoon in een mand mikken en er twee uit trekken als je ze nodig hebt. :-P

I gave you an award on my blog! Check it out! http://primandpolished.blogspot.com/2010/02/best-blog-award.html

Mooie franken! Jammer van de streperige bende maar daar zie ik gelukkig helemaal niks van :-D

Je post wordt trouwens goed gelezen zie ik hieronder, lol.

i nominated you too :P

i LOVE that franken though. wow!!!! reminds me of a variation on orbis non sufficit

Thank you for the nomination! I'll update my post so it mentions you as well.
I was going for ONS but thankfully the RBL sale came and now I own the real deal. Irl it's not that close but it does have the same dusty look.

Thanks! I'll update the post so it mentions your nomination too. :)

Hey! My blogger is still acting up, so I had to delete you and re-add you, but everything should be working now for your new name :)

Blogger can be a bit stubborn sometimes.Thanks for updating!

That's a gorgeous franken, I love greens. ;)

Thank you :)

i love this green :)

Thanks :)

Je bent heel praktisch met je sokken, zeg! Erg slim! :D

Eigenlijk is het gewoon luiheid. :-D

Een reactie posten