Stash Pics!

16

Posted on : 18:38 | In :

Ik heb niet alleen te weinig tijd gehad om te bloggen maar ook om mijn nieuwe aankopen op te ruimen en gebruikte lakjes terug te zetten dus het was een chaos in huis met overal nagellak.
Tijd om eens te reorganiseren dus!

De Konadlakjes moeten nog een plekje vinden en de lade met treatments en topcoats moet ook nog uitgezocht maar dan is de voorjaarsschoonmaak klaar! Nagellak die ik niet mooi vind of die ik wil swappen, frankenen of weggeven is er nu allemaal uit gefilterd dus het is weer aardig overzichtelijk.

Mijn stash was geordend op kleur maar ik werd een beetje hysterisch van al die verschillende flesjes door elkaar dus ik probeer het nu maar eens op merk.


I did not only have too little time to blog but also to put away my newly acquired pretties and the polishes I used so my house was in chaos. Time to reorganise!

The Konad polishes still need to be put away and the drawer with treatments and topcoats still has to be sorted out but then spring cleaning will be over! Polishes I didn't like or that I want to swap, franken or give away are all filtered out so everything is nice and organized.

My stash was organised by colour but all those different bottles mixed up made me kind of crazy so I'm trying organising by brand for now.


Zoya, Orly, Art de Lautrec, Viva la Diva, Misa, Essie and Catrice and the empty slot has now been filled with 12 Layla's



Junkdrawer with Milani, Glam Girl, Depend, Diamond Cosmetics, BarryM and a couple of frankens in the back


China Glaze, P2, Nubar, BB Couture, Nfu Oh and RBL


OPI, $OPI, Gosh, Cheeky Monkey, one Models Own and a lot of Essence


Totale schade: 243 na ongeveer 60-70 eruit gegooid te hebben. Hoeveel lakjes heb jij?

Total damage: 243 after tossing out around 50-70. How many polishes do you own?

Comments (16)

Haha wauw, nou ik denk dat ik er nog geen 50 heb.

You have some great polishes in your collection. Do I see Artful there? *faints*

I wish! *faints too*
Thanks :)

Steeds als ik denk dat het eigenlijk teveel is denk ik aan iemand op Makeupalley die inmiddels als met drie nullen aan het werken is en dan vind ik het toch best wel weer meevallen. :-P

Wow! What a cool stash! 243, you say? I'm nooo where close! :D

Thanks :)
I never wanted to count them but the boyfriend made me do it... I like to live in blissful unawareness. :-P

Altijd leuk hé, reorganiseren! ;) Fijne stash en wat een leuke matjes zeg!

Dankje :)

wauw overzichtelijk! ik moet ook nog een goed systeem bedenken! ik heb er nu 101. weinig in vergelijking met jou ;)

Dit werkt op zich wel goed omdat alles rechtop kan staan!

I recently counted mine and I have about 100. That's not very many. :(

Wow, ik zit op 51 en vind dat al heel veel!

Ik heb er maar 32 ofzo, en dat vind ik al erg veel! =-X

Ik heb er maar 32 ofzo, en dat vind ik al erg veel! =-X

Wow...
Ik heb er 68 ga sparen tot de 100 en dan stoppen met kopen ( ik heb echt een nagellak tik) :)

Ik zit om en om rond de 150 lakjes, but I want more and more xD

Een reactie posten