Blubber Colours!

7

Posted on : 09:00 | In : , , , , , ,

Kleikleurige, modderachtige, rokerige, 'vieze' kleuren. Ik ben er weg van!
En ik ben vast niet de enige dus ik heb ze een eigen categorie gegeven in mijn labels.
Blubber kleuren...

English: Clay coloured, muddy, smokey 'dirty' colours. I love them! And I doubt I'm the only one so I gave them their own categorie under my labels. Blubber colours...





Dit is Orly Crocodile Rock. Een kerstcadeautje van de geweldige MissHavisham op de Nail Board op MUA! Niet echt groen, grijs of beige en toch ook eigenlijk allemaal wel. Fantastische en vreemde kleur!
Hij is min of meer HTF (Hard To Find / moeilijk vindbaar) omdat het een kleur is uit een oude collectie maar hij is soms wel op Ebay te vinden.
Wat vind jij van dit soort 'lelijke' kleuren?

Dit zit nog op mijn nagels van voor de allergische reactie begon en het zal er dus ook nog een paar dagen op blijven omdat ik niet met remover aan de slag wil op mijn ontstoken huid.

Bedankt voor het kijken!

English: This is Orly Crockodile Rock. A Christmas present from the wonderful MissHavisham on the Nail Board on MUA! Not really green, grey or beige and yet it is all of the above. Fantastic and strange colour! It's more or less HTF (Hard To Find) because it is from an old collection but you can find it on Ebay every now and then. What do you think about these kinds of 'ugly' colours?

This has been on my nails since before the allergic reaction and it will remain there for a couple of days because I don't want to use remover on my inflamed skin.

Thanks for looking!

Comments (7)

Ooh I love it! Love all muddy, dusty, mushroomy colors!

Ik hou er ook wel van.

Me too. My favourite colour is purple but I seem to have much more of the type of colours in my collection.

Dit is een van mijn favorieten! Al helemaal omdat het een cadeautje was. <3

Met de goede outfit zou ik 'm wel dragen.
Is die country club khaki ook een blubber kleur?

Die zit op het randje denk ik maar ik vind dat wel. Heb je 'm al opgehad? <3

Nee, nog niet...
Maar heb vandaag off day, dus zal eens gaan lakken.. :D

Een reactie posten