Misa On The Edge

12

Posted on : 17:25 | In : , , ,

Ik zou hier een heel afgezaagd grapje kunnen maken over hoe we op de rand staan van 2009 met 2010 voor ons maar dat ga ik maar niet doen. ;)

English: I could make a corny joke here about how we are on the edge of 2009 looking at 2010 but I won't. ;)

Misa,Blue,Creme

Oh wat houd ik van Misa! Het glijdt op je nagels als boter, dekt zonder strepen, het kwastje is geweldig en de kleuren zijn ook super. Dit zijn twee laagjes met base- en topcoat.

Hij lijkt op Rescue Beauty Lounge Dead Calm maar het is geen exacte dupe. Toch vond ik hem goed genoeg gezien het prijsverschil.


English: Oh how I love Misa! It glides on your nails like butter, isn't streaky, the brush is great and the colours are awesome. This is two coats with base- and topcoat. It's similar to Rescue Beauty Lounge Dead Calm but not an exact dupe. Still it's close enough for me considering the price difference.


Ik heb mijn mobiele fotostudiootje gekregen! Ik moet er nog flink mee experimenteren heb ik wel door. Deze foto is de enige foto die er vooralsnog fatsoenlijk uit ziet. :P
Maar dat komt goed! Ik moet gewoon even spelen met de instellingen van mijn camera en de belichting.

English: I got my light box! I'm going to have to experiment with it a bit more. This is the only pic so far that I got that looks decent. :P But it will be OK! I'll just have to play with my camera settings and lighting a bit.

Comments (12)

Ik zat net te denken: I need more blue on my nails!
Kom jij met deze... Hmmm...mooi...zeer mooi!

Ik neem hem de volgende keer wel mee dan kan je hem proberen. ;) Hij is prachtig!

Wauw, mooie kleur en perfect gelakt!

Dankje!

Stunning color!!!

mooooooooiiiiiiiii - 'k had m moeten meepikken (van h2t dan LOL)

Thanks! It's definitely one of my favourite blues.

Ga je nog een bestelling doen? :P

Darn - I must get myself some Misa. That can be my resolution for 2010!

Heel mooi! Zo teleurgesteld als ik was in CG, zo verrast was ik door de formule van Misa, heerlijk!

En gelukkig nieuwjaar he!

Gelukkig nieuwjaar!
Ja Misa is geweldig. China Glaze heb ik ook nog wel eens moeite mee.

You definitely should! it's relatively inexpensive and the quality is great.

Een reactie posten