Snow! Both On My Nails And Outside.

6

Posted on : 14:47 | In : , , , , , ,

Photobucket

Dus... het sneeuwt... En niet zo'n beetje ook! Het is woensdagavond begonnen en het is nog niet weer gestopt. Bij mijn laatste meting net lag er 43 cm! En wat doe je als je ingesneeuwd bent? Nagels lakken natuurlijk!
Dit is mijn ode aan de sneeuw.

English: So... it's snowing... a LOT! It started Wednesday evening and it hasn't stopped yet. When I measured it just now there was already 43 cm! And what do you do when you're snowed in? Polish your nails of course! This is my ode to snow.

Photobucket

Brrrrrr!!!

Photobucket

Ik heb Magnetic Blue Glitter gebruikt. Een zachte babyblauwe nagellak met holografische glittertjes. Dit is vier laagjes en het is nog niet dekkend! Voor het stempelen heb ik plates M59 en M20 met China Glaze Millenium en Konad special polish in wit en donkerblauw gebruikt.
Zoals je ziet heb ik mijn nagels kort gevijld. Ik moest namelijk een sneeuwballengevecht houden en met lange nagels pastte ik niet in mijn handschoenen! :D Heeft het bij jullie ook zo gesneeuwd?

English: I used Magnetic Blue Glitter. A soft baby blue nail polish with holographic microglitter. This is four coats and it still isn't opaque! For stamping I used plates M59 and M20 with China Glaze Millenium and Konad special polish in white and dark blue. As you can see I filed my nails short. I had to have a snowball fight and my long nails wouldn't fit in my gloves! :D Did you get snow yet?

Comments (6)

Prachtig! O+
*traantje weg pinkt...

These are so fun! I love all of the snowflake stamps you used... so pretty!

This is really pretty! Love the layered stamping, so creative!

Dankje! O+

Thanks! I had fun doing it. :)

Thanks!

Een reactie posten