BarryM Violet Gold Shimmer

7

Posted on : 21:06 | In : , , , , ,

Even een snelle post zodat er weer wat nagelgerelateerds bovenaan staat. ;)

English: A quick post so there is something nail-related at the top. ;)




Dit is een van de nagellakken van mijn eerste online aankopen anderhalf (?) jaar geleden en ik ben misschien iets té impulsief geweest toen. Ik heb gewoon van alles in mijn karretje gegooid wat ook maar enigszins interessant leek en de meeste aankopen waren goed maar deze viel me irl toch wat tegen.


English: This is one of the polishes from my first online orders a year and a half (?) ago and maybe I was a bit too impulsive. I just filled my cart with anything that looked remotely interesting and most of that turned out great but this one was a bit of a disappointment irl.



Dit is de basiskleur maar als het licht er meer op valt zie je de gouden flash.

English: This is the base colour but when the light hits her she flashes gold.




Mijn mening: Ik ben er niet gek op. De applicatie was goed, ze lakt egaal en het kwastje is vrij standaard. Het is een duochrome dus ik zou haar mooi moeten vinden maar ik vind er dus niks aan. Het is gewoon mijn kleur niet.
Een flesje bevat 10ml en wordt verkocht voor €3,99 bij Alice and Jo Havesentials.


English: My opinion: I'm not crazy about it. Application was good, not streaky and the brush is pretty standard. It's a duochrome so I should love it but I don't. It's just not my colour.
A bottle contains 10 ml ans is sold in the Netherlands for €3,99 at Alice and Jo Havesentials.




Misschien moet ik haar eens over een andere kleur proberen. Zwart? Donkerblauw? Paars?


English: Maybe I should try her over another colour. Black? Dark blue? Purple?


Comments (7)

Ik vind het wel mooi, maar op de een of andere manier vind ik haar niet helemaal bij je passen.. Geen idee waarom haha.

Dat vond ik ook.:-D Beetje een bejaardenlak. =-X

Ja dat zal het zijn inderdaad! :-P

Ik vind hem mooi!!! Maar inderdaad voor jou is hij misschien niet helemaal de juiste -) Maar hij misstaat je niet vind ik.

Dankje. :)
Ik ga haar binnenkort nog eens proberen over een andere kleur om te zien of dat beter bevalt.

Ik vind hem ook erg mooi, had hem ook in mijn winkelwagentje. Dus deze gaat er bij mij zeker nog wel komen.

Op zich is hij ook heel mooi. Die gouden duochrome is goed te zien in bijna elk licht.
Het past alleen niet bij mij. :-P

Een reactie posten