BB Couture Green Goblin And Some Comparisons

12

Green Goblin, een van mijn favorieten en ik ben zo blij dat Cindy van BB Couture deze aan mij heeft gestuurd voor review!

English: Green Goblin, one of my favourites and I'm so glad Cindy from BB Couture picked this one to send to me for review!




Een prachtige mosgroene creme. Er is niet veel over te zeggen. Ze is gewoon geweldig!

English: A gorgeous mossy forest green creme. There is not much to say about it. She's just awesome!


With flash


Without flash


Applicatie was deze keer iets minder dan bij de andere twee. De eerste laag was behoorlijk streperig en dun maar met de tweede laag was het al aardig egaal en na de derde laag ziet het er prima uit. Niet dat drie laagjes slecht is hoor want omdat ik zulke dunne laagjes lak heb ik er meestal drie nodig.

Het kwastje is hetzelfde als die van Ravager, goed, maar ik zie ze liever wat korter en breder.


English: Application was a bit more troublesome than with the other two. The first coat was pretty thin and streaky but the second coat evened that out and after the third coat it looks great. Not that three coats is bad by any means because I do very thin coats so I usually need three. The brush is the same as Ravager, good, but I prefer them shorter and wider.


With flash


Without flash


Ik weet dat sommige van jullie deze erg graag willen hebben dus hier zijn wat vergelijkingen om je te helpen beslissen.

English: I know some of you have been lemming this one bad so here are some comparison pics to either kill or enforce the lemming.




Without flash


With flash


Van pink naar duim:

English: From pinky to thumb:

Zoya Envy, Sephora by OPI Dark Room, BB Couture Green Goblin, Orly Enchanted Forest, Rescue Beauty Lounge Orbis Non Sufficit.

Comments (12)

Mooie vergelijking! Als er weer een keer een playdate komt moeten ze mee hoor, dan komt mijn OPI groen ook ;-) Al zie ik dat die volgens mij veeel donkerder is.

Pff vindt ze allemaal mooi :-D

Dit is wel onder kunstlicht hè, Envy en Dark Room lijken in de schaduw of 's avonds ook zwart dus ze zijn behoorlijk donker. Ik heb de foto's gekozen waarop het verschil tussen allemaal het best zichtbaar was.
Maar ik wil ze graag eens naast elkaar zien!

Awesome! Thank you so very much. I am going to do Zoya Envy as my mani today!

Hoi.mooie kleuren, op jou hand dan!!!! Het is niet echt mijn kleurtoon, alhoewel ik er wel zo langzamerhand an begin te wennen. Wie weet ga ik nog eens gek doen!!!
Maar het jou jou weer schitterend vind ik.
:)

I just got mine last weekend. *love*

I'd like to see that!
*checks out your blog*

Ik denk dat het je prachtig zou staan. Als ik jou was zou ik Aragon van Michèle eens 'lenen' om het te proberen. ;)

Yay! It's a great shade of green.

Great swatch and comparison, although the colour is not exactly my type, but the nails are gorgeous<3

Thank you :)

Het staat je prachtig.

Dankjewel. :)

Een reactie posten