Wire Stripper!

8

Posted on : 12:07 | In : , , , ,

Mijn anonieme handmodel had niet zoveel zin om nog een keer zijn nagels te laten lakken dus ik laat deze zelf wel zien. ;)

English: My anonymous hand model didn't really feel like having his nails polished again so I'll show you this one myself. ;)



Wire Stripper is een zwart-bruine basis met een brons/koperkleurige shimmer die hem een haast metalige look geeft.

English: Wire Stripper has a blackened brown base with a bronze/copper coloured shimmer which gives it an almost metallic look.


Applicatie was wederom erg goed. Ook deze is dekkend in twee laagjes. Iets anders dat me opgevallen is wat niet vaak genoemd wordt is dat deze allemaal erg makkelijk te verwijderen zijn. Ze glijden met een klein beetje remover zo van je nagels af.

English: Application was again very good. This one is also opaque in two coats. Another thing I noticed and which is often neglected in reviews is that these all are very easy to remove. You only need a little bit of remover to let them glide of your nails.




De laatste in mijn serie BB Couture lakken dus dit lijkt me een mooi moment om een algemeen oordeel te geven. Ik ben erg onder de indruk! Het zijn niet de goedkoopste lakken maar ze zijn hun prijs ook dubbel en dwars waard. De dekking erg over het algemeen erg goed, ze lakken fijn en er zitten erg mooie kleuren bij. Ik ben zeker van plan om er een aantal aan te schaffen in de toekomst.

English: This was the last one in my BB Couture series so this seems like a good time to give a general verdict. I'm impressed! They are a bit pricey but they are worth every penny. Coverage is very good in general, application is a breeze and they have some beautiful colours. I'm definitely planning on buying more in the future.






Verder wil ik ook nog even gebruik maken van deze mogelijkheid om iedereen nog eens op de Hand Of Hope Collection van BB Couture te wijzen waarvan 25% van ieder verkocht flesje naar Haïti gaat. Je kan de hele set aanschaffen voor $54 of enkele flesjes voor (volgens mij) $9 bij Overall Beauty. Door op de foto hieronder te klikken ga je rechtstreeks naar de site.

English: I'd also like to take this opportunity to point out the Hands Of Hope Collection one more time. Of every sold bottle 25% will go directly towards helping Haïti. You can buy the entire set for $54 or one or more bottles for (I think) $9 a piece at Overall Beauty. Click on the pic below to go to the site.




Comments (8)

These look beautiful on you!

Hoi,

Je msn is niet aan, je telefoon staan uit, dus maar even op deze manier:

Waar ben je nou mens? :-D
Skiet eens op, slinger die MSN eens aan!

Oops, sorry! Had niet door dat het niet aan stond.

Thank you :)

Prachtige kleur en goede review.
Ik houd het in mijn achterhoofd voor als ik weer eens wat wil bestellen.

Bedankt. :)

Mooi Kisten, staat je goed! Hahahaha wat flauw van dat anonieme handmodel ;-)
Mijn model wil ook al niet mewerken .........

Ach hij heeft het een keer gedaan, dat vond ik al heel wat! ;)

Een reactie posten