Let Me Seduce You...

15

Posted on : 00:10 | In : , ,

Met Misa Toxic Seduction. ;)

English: With Misa Toxic Seduction. ;)

Misa,Green,Shimmer

With flash


Misa,Green,Shimmer

Without flash


Een prachtige groene shimmer en mijn foto's doen haar geen recht.

English: A beautiful green shimmer and my pics don't do her justice.

Misa,Green,Shimmer

With flash

Misa,Green,Shimmer

Without flash

Ik zal haar nog een keer moeten laten zien als ik de juiste instellingen en opzet voor mijn lichtbox uit heb gevonden.

English: I'm going to have to show her to you again when I figure out the right settings and setup for my lightbox.

Comments (15)

Jaaa jaaa eindelijk! Staat je mooi :-D

Zo'n geweldige kleur! Ik kreeg hem alleen niet helemaal goed op de foto helaas.

This is one of my all time favorite greens. Beautiful!

Ah, sweet green seduction!

Thanks! It's one of my favourites too.

lol

*seduced!

Now, where can I lay down? 8-)

Erg mooi!

Haha dit is de kleur die ik nu ook aan het lakken ben! Ze staat je erg mooi :)

Beautiful color MiMu. It suits you well :)

Thanks!

Oh ik ben benieuwd! *gaat snel op je blog kiijken*

Dankje!

lol

Een van mijn favoriete kleuren. En wat een prachtige nagels!

Een reactie posten