Tealishious!

15

Posted on : 15:26 | In : , , , , , ,

Ik snap waarom Nfu Oh haar nagellak geen namen geeft. Deze nagellak is veel te cool om zich druk te maken om onbelangrijke kleine details zoals namen!

English: I totally understand why Nfu Oh doesn't name their polishes. This polish is to cool to be bothered with silly little details like names!



Ongelooflijk perfecte donkere groen blauwe lak. Als ik haar naast Misa Toxic Seduction houd is het haast exact dezelfde kleur maar op mijn nagels zie ik toch ook een duidelijke blauwe ondertoon die de Misa niet heeft. Ik zou dit een teal noemen terwijl Toxic Seduction voor mij wel echt een groen is.

English: Incredible perfect green blue polish. When I hold it next to Misa Toxic seduction it's almost the exact same colour but on my nails there is a distinct blue undetone that the Misa lacks. I would call this a teal while Toxic Seduction is a definite green.



Ik heb wat nieuws geprobeerd de afgelopen week. Ik heb op een avond alle swatches gelakt en gefotografeerd voor de hele week zodat ik de rest van de week de lak kon dragen die ik wilde zonder me zorgen te maken over mijn dagelijkse posts. Deze lak heb ik zes! dagen gedragen (een nieuw record voor mij!) en ze heeft me geen moment verveeld! Dat verklaard ook gelijk de gebruikssporen op de foto want ik heb voor de foto geen nieuw laagje topcoat aangebracht. Ik heb een paar krasjes en minimale slijtage aan de tips maar dat is alles. Ik ben erg onder de indruk!

Ik geloof dat dit nieuwe systeem me wel bevalt. Zoals je ziet is mijn huid er veel beter aan toe nu.

English: I've been trying something new the past week. I did all the swatches and photos for the whole week in one night so I could wear whatever polish I liked for the rest of the week without having to worry about my daily posts. I've worn this polish for six! days (a new record for me!) and she didn't bore me once! This also explains the wear and tear in the pic because I didn't re-apply a fresh coat of topcoat for this picture. There are only a few scratches and minimal tipwear but that's it. I'm very impressed!

I think I like this new system. As you can see my skin is a lot calmer now.


The next part is a heads-up for my Dutch readers about a Diamond Cosmetics and Essie sale Dutch webshop.

See you tomorrow!

Voor mijn Nederlandse lezers is het volgende nieuws wel interessant: www.boozyshop.nl heeft een uitverkoop!
Je krijgt 10% korting op de Holliday en Autumn collectie van Diamond Cosmetics! De Holiday Collection bestaat uit de volgende kleuren: Blue Diamonds (blauw holografisch), Diamond's Diamonds (wit holografisch), Ruby's & Diamonds (Rode holo!) en Amethyst &Diamonds (Paarse holo!) waarvan je op verschillende blogs wel swatches kan vinden. Hoe tof kan een Holiday collectie zijn?!



En ook 10% korting op de Diamonds Cosmetics Autumn Collection waarin pareltjes zitten als Plum Pie In The Sky (prachtige blauw-paars of blurple!) en Never-So-Evergreen (donkergroene shimmer)! De andere kleuren zijn Angelic, The Naughty Intern (lol, die naam!), Sweet as Sugar en So Berry Sweet. Helaas geen foto's maar je moet ze echt even checken op Scrangie of Nailgal.

En zelfs 50% korting op Essie Smoothies, de hand- en bodylotions van Essie in de geuren Pomegranate and Mango, Blueberry and Banana, Pear and Fig en een geurloze variant.



En Boozyshop krijgt aankomende week ook de Essie Spring Collection 2010 binnen.


Met deze collectie gaat Essie weer terug naar haar roots na een paar zeer geslaagde uitstapjes naar meer edgy kleuren. Essie is nu eenmaal het merk van de zachtroze sheers en dat doen ze erg goed! Ik hoop alleen wel dat we in de toekomst nog meer spannende kleuren van ze kunnen verwachten want hoeveel zachtroze kan een mens verdragen?
Hoewel, k bedenk me nu dat ik volgens mij niet eens een zachtroze in mijn collectie heb dus misschien ga ik hier toch wat van oppikken!

En nu heb ik honger! Ik ga een smoothie maken. Tot morgen!

Comments (15)

Moooi! Ik zie trouwens bij mezelf wel een redelijke blauwe zweem bij Toxic Seduction..

Enjoy de smoothie! :*

Ik zit mijn foto's nog eens te bekijken en je hebt gelijk! Het valt in deze denk ik meer op omdat het een creme is.

Mooie kleur en uitzonderlijk dat zij gewoon 6 (!!!) dagen is blijven zitten.
Petjes af voor de lak! :)

Ja hè? Nagellak chipt bij mij sowieso niet snel hoewel ik erg veel type maar zes dagen is wel erg indrukwekkend op natuurlijke nagels.

Mooie kleur en bedankt voor de tip over Boozyshop :)

Prachtig MiMu, ziet er beeldschoon uit moet ik zeggen :-P
En Nfu-Oh is een hele fijne lak volgens mij!
Dat is mooi dat het zo lang blijft zitten zonder schade, zegt wel iets over de lak denk ik.

Leuke tips heb je verder gegeven :)

Graag gedaan en bedankt!

Dankje! Ze is geweldig! Met voorzichtig lakken kan je wegkomen met een laagje maar ik heb er twee gedaan omdat de macrofunctie medogenloos is. :P

Als je een ideetje nodig hebt voor je smoothie, kijk dan hier maar eens www.smoothierecepten.com

I do the same re swatching. I do photos once a week. For me, it just works out easier and, like you, I get the freedom to wear what I like the rest of the time.

This falls in the category 'things you wish you knew before you started blogging'. I love doing it but it's a lot of work!
I have so much respect now for bloggers that post entire collections. I don't think I could do it.

Late reactie, maar welke kleur is dit? Ik zit Nfu Oh's te browsen en kom meerdere teals tegen. Dank je!
Groeten, Gerti

Oh dat staat er helemaal niet bij! Wat dom. :-P
Het is Nfu Oh 559. Ik zal binnenkort eens een vergelijking maken met andere teals.

Die stond al op mijn wensenlijstje :), samen met 570 (en 527 en 528 ha ha) en een paar flakies: 56, 59 en 52. Teals zijn echt prachtig. Bij jouw nagels helemaal geweldig!

Dankje :)

Een reactie posten