Comparison: Art de Lautrec

12

Posted on : 14:05 | In : , , , , , , , ,

Daph wilde graag weten hoe Art de Lautrec #25 was vergeleken met Essie Angora Cardi dus ik heb een snelle vergelijking gemaakt. Sorry voor de toestand van mijn nagelriemen, ik was aan het swatchen en aceton droogt behoorlijk uit.

Daph wanted to know how Art de Lautrec #25 compared to Essie Angora Cardi so I made a quick comparison. Sorry about the state of my cuticles, I was swatching and acetone is pretty drying.

Van links naar rechts:

From left to right:


Misa Runway Diva, Essence Spot On, Art de Lautrec #25, Essie Angora Cardi.

Op mijn nagels in dezelfde volgorde, allemaal met drie laagjes en een topcoat:

On my nails in the same order, all with three coats and a topcoat:




Zoals je kunt zien is Angora Cardi donkerder en meer paars en Misa Runway Diva is rozer en wat meer helder maar Essence Spot On komt wel heel dicht in de buurt!
Spot On heeft iets meer grijs en is wat stoffiger maar ze liggen zo dicht bij elkaar dat je ze naar mijn mening niet beide hoeft te hebben als je niet heel erg van dit soort kleuren houdt.

As you can see Angora Cardi is darker and more purple and Misa Runway is more pink and a bit brighter but Essence Spot on is really close! Spot On has a bit more grey and is a little more dusty but they are so close I don't think you need both unless you really lose these colours.




Beide zijn goed dekkend in drie dunne laagjes maar de Essence lakt toch net iets prettiger vind ik zelf. Daarnaast is prijs natuurlijk ook belangrijk. Art de Lautrec is met €3,05 absoluut niet duur maar Essence is toch nog flink goedkoper en bovendien komen er geen bezorgkosten overheen. Bij twijfel tussen deze twee zou ik dus voor de Essence gaan.
Nog een foto van de flesjes naast elkaar om het verschil te laten zien:

Both are opaque in three thin coats but the Essence applies just a little bit better in my opinion. The price is also an issue of course. Art de Lautrec isn't expensive at €3,05 but Essence still is a lot cheaper and you don't have to pay for shipping. So if you are thinking of getting one I would go for the Essence.
Another side by side bottle pic to show the difference:


That's it, I hope this helps someone!

Edit: Somehow my pics get cropped in a weird way. Sorry about that! I'll try to fix it but I'm not really sure what the problem is. In the meantime you can click the pics to get a better look.

Comments (12)

Thanks, dit helpt! Ik heb Angora Cardi net binnen (is discontinued volgens TD, dus ik weet niet of je een backup bottle nodig hebt? :P ) en vroeg me daarom af of ze hetzelfde zijn. Ik ben verder niet zo'n fan van deze kleur dus eentje in deze kleurencategorie is genoeg; Ik houd het op Angora Cardi :) Bedankt voor de vergelijking!

Vergelijkingen zijn leuk om te doen dus graag gedaan. :)
Ik ben wel geneigd om er nu nog een te halen maar ik weet gewoon dat ik deze toch nooit op ga maken dus het is misschien maar beter van niet. ;)

Zo, die lijken inderdaad! Die van Essie vind ik eigenlijk het leukst!

Bedankt voor het swatchen! Leuk om te zien hoe ze op elkaar lijken. :)

Dat is toch ook mijn favoriet maar die anderen zijn ook erg mooi. Alleen een beetje saai om zo alleen te dragen. Volgens mij is het wel een mooie basis voor konad of nail-art.

Graag gedaan. :)

hi, you might have chosen the 'extra large' size for the pictures. while editing, simply change them to 'large', then they would come back to normal.lol, I had the same problem a while ago, but I fixed it by changing to 'large', hope this helps :)

Leuke vergelijking! Ik was wel in de verleiding om die van Art de Lautrec eens te gaan bestellen, maar heb toevallig die Essence vorige week gekocht :-D Scheelt weer.

Angora Cardi is nog steeds untried, weet niet waarom want ik vind haar wel mooi :O

Thanks I'll try that! :-D

Dat scheelt weer dan. ;)
Angora Cardi is inderdaad heel mooi, moet je snel een keer op doen!

Wat een leuk artikel! Miss Runway Diva is echt een supermooi lakje zeg!

Zeker! Een heel schattige zachte roze.

Een reactie posten