I'm scared...

30

Posted on : 19:35 | In : , , , ,

Models Own heeft mijn gedachten gelezen... *zet aluhoedje op*

Models Own read my mind... *puts on tinfoil hat*



Zie je?! Paarse modderkleur! Ze weten het!
Dit is een van de lakjes die ik van IceRozie heb gekregen voor mijn verjaardag. Prachtig! I kon er niet eens overheen konadden. Je moet niet rommelen met perfectie.

See what I mean?! Purple Mud! They know!
This is one of the polishes IceRozie gave me for my birthday. Beautiful! I couldn't even konad over it. You shouldn't mess with perfection.




De naam is Purple Grey and dat klopt precies. Prachtige rijke mooie modderige paars-grijs. Als ik Models Own om haar hand zou vragen zou ik dan met haar mogen trouwen?

The name is Purple Grey and it is just that. Gorgeous lushious beautiful muddy purple grey. If I would ask Models Own for her hand, do you think they will let me marry her?

Comments (30)

Mooie kleur Kirsten! Wat ben ik blij dat ik deze besteld heb gister! 8-)

Oh yay! Daar ga je vast heel blij mee zijn want ze is prachtig!

Oh wauw! Echt super mooie kleur!

Dankje :)

Mooie kleur, maar wat is er gebeurd met je wijsvinger?
Of ben ik nou gek? Lijkt wel een heel andere kleur? =-O

Dat viel mij op de foto ook al op! Geen idee, in het echt zag je het niet. Misschien een reactie op de lijm eronder toch? Of van het roken want het zat er al wel drie dagen op. =-X

Mijn purple grey ligt bij het postkantoor! Hopelijk heb ik morgen tijd om hem op te halen. Erg mooie kleur. Staat je geweldig!

Dankje :)
Ben benieuwd wat je er van vindt!

Was yours a one-coater too? I love Purple-Grey! :D

Ja zoals ik al dacht, deze lak is voor je gemaakt! Staat je prachtig, heeft Rooz mooi uitgezocht voor je :-)

Wat een prachtige kleur zeg. Die wil ik ook :-P Maar hij past perfect bij je, staat je prachtig Kirsten :)

Oeh dat is echt een heel mooi lakje.

Wauw wat een fantastische kleur! Nu moet ik helemaal bij MO bestellen :-D

I needed two but I do thin coats. But it is definitely very opaque, I'm impressed. :)

Hehehe het is echt mijn kleurtje inderdaad. :-D

Dankje :)

Ben er ook heel blij mee! ;)

You can't right... read my mind? ;)

Dankje! En ze hebben volgens mij regelmatig leuke aanbiedingen :)

Ik snap helemaal waarom je hem zo mooi vind :-)

Als het door het roken komt dan had je middel vinger ook een gedeelte deze kleur moeten hebben, dus ik denk dat je gelijk hebt, het is de lijm!

it happened to be my nail of the day! I love it too!

Ik ben helemaal verliefd. :-P

Yay! :-D

Buahahahahahahhhhh.... I can read your miiiiind - regardless of the tin foil hat!
Glad that you like it - one of my faves too.
And I'm sure B won't mind you marrying Models Own, as log as you give his pressie in the shed back!!!

Heb hem inmiddels geswatched. Prachtige kleur! Een in één laag dekkend. Dat komt niet vaak voor, zeker niet met mijn ribbelnagels. Moody Grey is trouwens ook erg mooi. Lijkt een zweem groen in te zitten. De rest moet ik nog swatchen.

LOL! :-D
I really love it so thank you!

Deze kleur is echt prachtig!

Dankje :)

That's a fabulous grey! Perfection with a capital P! :D

Een reactie posten