About Polish and Bikes...

29

Posted on : 13:50 | In : , , , , , ,

Hoi allemaal! Eerst een kleine reminder voor mijn Europese lezers: hebben jullie al ingeschreven voor mijn giveaway?

Ik had gisteren eindelijk weer eens tijd om een fatsoenlijke mani te doen dus hier is China Glaze Grape Pop, gestempeld met China Glaze LOL en Konad plate M64. Ik houd van ton sur ton manis!

Voor het geval iemand het zich afvraagt: Grape Pop is net zo dieppaars als P2 Chic maar Chic is een beetje roder. Als ik tijd heb deze week zal ik proberen nog even een vergelijking te maken want die heb ik ook al een tijdje niet meer gedaan.

Hi everyone! First a reminder to my European readers: Have you entered my giveaway yet?

I finally had the time to do a proper mani again yesterday so here is China Glaze Grape Pop stamped with China Glaze LOL and Konad plate M64. I really love ton sur ton manis!

Just in case anyone is wondering about this: Grape Pop is just as deep purple as P2 Chic but Chic is a tad more red. If I can find the time this week I'll try to do a comparison because I haven't done those in a while.




Mijn flesje Grape Pop was spiksplinternieuw maar had toch wat verdunner nodig. Dat hoor ik veel meer van anderen op forums en blogs. Ik weet niet helemaal wat ik daarvan moet vinden maar ik heb bootladingen met verdunner dus het was voor mij geen probleem. Na een paar druppels en even goed schudden was de formule prima.

Dit is twee laagjes over Cheeky Monkey Cosmetics Wet Dream (basecoat) en met Nubar Diamont. Daarna heb ik gestempeld en nog een laagje Diamont aangebracht.

My bottle of Grape Pop was brand new but needed to be thinned anyway. I've heard this a lot from others on forums and blogs. Not quite sure how I feel about that but I have boatloads of thinner so it wasn't a problem for me. After a couple of drops and a good shake the formula was great.

This is two coats over Cheeky Monkey Cosmetics Wet Dream (basecoat) with Nubar Diamont. Then I stamped it and applied another layer of Diamont.




Dat was het weer voor vandaag. Morgen ben ik vrij en gaan we eindelijk onze nieuwe fietsen laten aanmeten. Hopelijk valt de levertijd mee want ik kan niet wachten om eindelijk weer lekker boodschappen op de fiets te doen. Wie weet kan ik deze zomer zelfs wel op de fiets naar college. Deze fiets 'krijg' ik:

That's it for today. Tomorrow is my day off and we're finally going to have our new bikes fitted. I hope the delivery time isn't too bad because I can't wait to go grocery shopping on my bike again. Maybe I'll even be able to go to classes on my bike this summer. This is the bike I'm getting:


Foto geleend van:
Picture borrowed from:
Van Raam

Sorry, ik kon geen grotere foto vinden maar als ik hem heb zal ik er wel een paar nemen.

Sorry, I couldn't find a bigger pic but I'll take some when I actually have it.


Comments (29)

:-D Fijn dat er beweging komt met je fiets!

Prachtige mani voor vandaag!

Wonderful mani, I really like it <3 Sweet color & konad, it's really pretty, especially on you ^^

Its sooo purrttyy!!! Ik probeer al ruim 2 jaar konad onder de vingers te krijgen en het lukt me NIET! ik raak er so gefrustreerd van dat de plates in de kast liggen

Wat jammer! Waar gaat het precies mis? Misschien heb ik nog wel goede tips voor je. ;)

Thanks :)

Dankjewel! <3

Such a pretty mani ! I love both of those purples and you combined them together so well :-)
And those bike looks cool !

Leuk met die holo erover!
Ik heb Grape Pop vorige week binnen gekregen, maar nog niet geprobeerd. Vind de kleur wel heel tof!

I love Grape Pop and your "ton sur ton" is really nice (haven't thought about that combo)!

Beautiful!

Gorgeous manicure! I love tonal color manicures too! :)

Thanks! Grape Pop is gorgeous!

Dankje. :)
Snel opdoen want hij is te mooi om niet te gebruiken!

Thank you :)

Thanks. They add just a little something extra without being 'in your face'. :)

Prachtig Kirsten. En het is zeker mooi zo in dezelfde kleurtoon. En wat een prachtige fiets! Ik hoop dat je er veel pplezier van mag hebben.

Wat een leuke blog heb zeg! En wat een leuke spulletjes!

Mijn Grape Pop is ook aan de dikke kant. Zal er ook maar een swat verdunner in doen!

Beetje vreemd bij deze collectie. Ik heb dat nog niet eerder gehad met China Glaze. Gelukkig hebben we verdunner. ;)

Dankje :)

Dankjewel! Het proeffietsen ging in ieder geval prima dus dat zal wel goed komen. ;)

Hoi,
Wat een leuke blog en wat een prachtige =-O
Ik zit er al een tijd over te denken om een Konad set te bestellen en volgens mij bevestig jij wat ik al dacht, je kunt gewone nagellak gebruiken? Ik zie iedereen steeds netjes Konad polish gebruiken dus ging ik twijfelen. Dan wordt het wel een heel duur geintje. *DONT_KNOW*

Ik zou het tof vinden als je reageert, dan ga ik snel een set kopen!

Niet alle nagellak is te gebruiken voor stempelen maar het is een kwestie van proberen. Over het algemeen zijn lakken die erg gepigmenteerd zijn en dus (bijna) dekkend zijn in 1 laagje erg geschikt.

Als je konad wilt bestellen zou ik gaan voor de dubbele stempel, zwarte en witte stemppellak en losse plates die je mooi vindt. Ik gebruik zelf een oude bankpas om mee te schrapen omdat deze je plates niet beschadigen. Daarna kan je gewoon lekker experimenteren met de lakjes die je al hebt.

Je kan trouwens 15% korting krijgen bij www.enchantra.eu op je konad spullen met de code DTCHNLBLG. :)

Aha, ok :) Bedankt voor je reactie en die code!

Bij mij lukt het ook niet. Ik heb het dus besteld, en vandaag binnen gekregen. Maar de lak blijft niet aan de stempel hangen. Ik snap niet wat ik fout doe. *DONT_KNOW*

Heey ik vind dit heel mooi! Welk holo lakje heb je gebruikt hiervoor zie het niet zo snel staan :P

China Glaze LOL. Heel mooie paarse holo!

O ik zie het al hahah :P

Welke paars raad je het meest aan? Deze grape pop of catrice plum play with me?
groetjes!

Een reactie posten