Shrek Collection: Rumple's Wiggin' and a pupdate!

16

Posted on : 16:37 | In : , , ,

Heel erg bedankt aan iedereen die hun beste wensen en felicitaties heeft gestuurd voor ons huwelijk. We hebben een fantastische dag gehad! We hebben wat tijd genomen om te genieten na de bruiloft maar ik zal ergens in de komende week weer normaal gaan posten.

Thanks to everyone who sent their best wishes and congratulations for our wedding. We had a great day! We've taken some time to enjoy our post-wedding days but I should be back to regular posting somewhere in the next week.



Dusss eerst de swatch is ik al dagen beloofd heb. OPI Nederland heeft mij twee lakken uit de nieuwe OPI Shrek Collection gestuurd voor review. Dit is Rumple's Wiggin', die gebaseerd is op een nieuw karakter uit de volgende Shrek film.

Sorry voor de zwarte stipjes, Ik had wat bubbeltjes in mijn topcoat die irl niet echt te zien zijn maar blijkbaar op de foto zwart lijken.

Sooo first the swatch I've been promising for days now. OPI Nederland was kind enough to send me two polishes from the OPI Shrek Collection for review. This is Rumple's Wiggin' which is based on a new character from the next Shrek movie.

Excuse the little black dots, I've had some bubbles in my topcoat that don't really show irl but apparently show up black in pictures.




Iedereen die mijn blog regelmatig leest weet dat ik paars bijna net zo mooi vind als modderkleuren en deze is geen uitzondering. Het is een heel mooie lavendelkleurige pastel die net een beetje warmer van kleur is dan China Glaze Light As Air. Wat kleur betreft vind ik deze mooier omdat deze niet het typ-exeffect heeft op mij.

Anyone that reads my blog regularly knows I love purples almost as much as I love muddy colours and this is no exception. It's a very nice lavender pastel that is just a bit warmer toned than China Glaze Light As Air. Colour-wise I prefer this one because it doesn't have that white-out effect Light As Air had on me.





Ondanks dat ik erg houd van een goede paarse pastel was ik een beetje teleurgesteld in de dekking van deze. Ik had drie laagjes nodig om het dekkend te krijgen en op sommige nagels zelfs vier. De formule is wel erg prettig om mee te werken maar ik zou hem liever iets gepigmenteerder zien. Desondanks ben ik helemaal weg van deze!

As much as I love a good purple pastel I was a bit disappointed with the coverage of this one. It took three coats to be opaque and on some nails I even needed four. The formula is very nice to work with but I would prefer it if it was a bit more pigmented. That said, I really love this one! 


Daarnaast heb ik nog een pupdate. We gaan de leuke tijd in nu alle ogen en oren open zijn en ze beginnen te lopen, grommen, blaffen en spelen. Het is zo'n grappig en schattig gezicht als ze per ongeluk blaffen en dan in paniek raken omdat ze iets engs gehoord hebben! lol

We hebben besloten om een van de reutjes te houden omdat deze nu al als twee druppels water lijkt qua karakter en ondeugendheid. Die links bovenaan richting de hand loopt is onze Wammes.

On unrelated news here is another pupdate. We are entering the fun stage now that their eyes and ears are open and they are starting to walk, growl, bark and play. It's so funny and adorable to see them bark by accident and then freak out because they heard something alarming! lol

We've decided to keep one of the male pups because it already is the spitting image of his dad where attitude and mischief are concerned. The one on the left going towards the hand is our Wammes.



Als je je nog niet hebt ingeschreven voor mijn Surprise Puppy Giveaway doe dat dan snel! Je kunt negen Catrice lakjes naar eigen keuze winnen en misschien zelfs een puppy een naam geven! De giveaway is open voor idereen, overal ter wereld!

Please remember to enter my Surprise Puppy Giveaway if you haven't already to win nine Catrice polishes of your choice and maybe you even get to name a puppy!The giveaway is open to everyone, anywhere in the world!

That's it for today. Thanks for looking!

Comments (16)

Staat je goed! Mooie kleur ook. De Shrek collectie valt me alles mee; ik had verwacht niks leuk te vinden, maar dat is wel anders na het zien van swatches!

Wanneer mogen jullie Wammes mee naar huis nemen? Duurt nog wel even denk ik?

Mooi lakje!

De pups zijn zooooo lief! Het is maar goed dat wij nooit voor een nestje hebben gekozen. Ik zou die hondjes nooit meer af kunnen staan. En om nou zoveel hondjes zelf te houden haha ;)

Dankje! Er zitten inderdaad erg mooie kleuren bij! Ik wil die groene eigenlijk ook nog wel hebben.

Als ze acht weken zijn dus over vijf weken. Hebben we nog mooi even de tijd om het huis puppy-proof te maken. :')

Maar voor het zover is gaan we eerst nog een weekendje oppassen. Heb er nu al zin in! Negen van die papbekkies die aan de puppypap gaan en lekker ravotten. Zal wel een druk weekend worden. ;)

Wij zouden er eigenlijk ook geen houden maar kunnen het toch niet laten. :-[
Gelukkig gaan we met ongeveer een jaar verhuizen en dan hebben we meer ruimte.

Mijn zus houdt er zelf twee, dat maakt dan vijf honden voor hun. :-D Gelukkig heeft ze een groot huis, een grote tuin en woont ze in het buitengebied waar ze de honden zo vanuit de tuin langs de kade van een riviertje uit kan laten.

Wat een hééérlijke pups! Ik zou ze allemaal in m'n armen willen sluiten :*. Mooie nagellak ook!

They are so adorable! :-D

Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! heel veel geluk gewenst :)
En wat een schattige hondjes, om te smelten.

wat een shaat van een ding,echt prachtige puppies , ga je ze allemaal houden? wat lief

Wat een schattige pups! En Wammes is een leuke naam...

They are so cute ^^

I'm happy to see this swatch as I just ordered Rumple's Wiggin :) I love it !

Congratulations on your wedding, Kirsten!! And awww, your pups.....sigh, cute cute cute!! My heart's totally melted. :D

Dat O.P.I. lakje is minder Light as Air als ik gedacht had. En de pupsels...God wat schattig! Knap dat je er maar eentje kan houden, ze zijn allemaal zo lief. ;)

Mooi lentekleurtje! :)

Thanks everyone!

@AutumnDaydreamer: Light As Air is wat koeler van kleur en een tikkie lichter. ;)

you have got beautiful nails and perfect manicure

The color is fab, I need to have it, it is plain gorgeous

Thanks! That's a great compliment coming from you. Your toes are painted to perfection!
I'm not really a fan of the length but to each their own right? ;)

Een reactie posten